Arkadaşlar LOST un 1. sezonunu aldım ancak izleyemiyorum
Sesler orjinal olsun diye alt yazılı aldım ancak bir türlü alt yazıyı çıkaramadım
media player den tam ekran yapıp alt yazıyı varsa göster diye işaretliyorum ancak olmuyor winamp tan da video ayarlarından localization kısmında sadece ingilizce dil paketi var alt yazıyı nasıl ayarlayabilirim lütfen yardımcı olun ...!!!