kardeş ben yaptım ama bu hep menejerde başka takıma geçtiğinde oluyor gerhalde yani aynı takımla seneyi bitirdiğinde diğer sene de hazırlık maçına takım aldığında o takımdan alamıyorum ama ilkin başka takıma gitiğimde geldiler neden 2.senesinde gelmiyolar bir bilgin varmı??