volkan_fb Orjinal Mesajı Yazan: astsubay286 Sitede yayınlanan en güzel kaleci forması eline sağlık :) :) birde benim yaptığım siyah milli takım formasına bak
wickedqame Orjinal Mesajı Yazan: volkan_hto Orjinal Mesajı Yazan: astsubay286 Sitede yayınlanan en güzel kaleci forması eline sağlık :) :) birde benim yaptığım siyah milli takım formasına bak bu kotü oLabiLir ama sanada baktm seninkide cok ii sayıLmaz LOgoLar bozmuş..
.seRKan. Evet çizimlerde hatalar vardı onları değiştirdim, yakanın düzgün görünmesi için cm08 de colları 7 yapın.