onergs faceler olacakmi bak ben nasil yaptim soccercenter yaptigi yamayi kurudum sonra senin yamanida kurdum tam oldu transferler faceler formalar istersen oyle yap
BuDu_17 Face olmayacak arkadaşlar bu grafik yaması değil ;) Bir önceki sayfada soran arkadaşım yamayı dataya kur ;) Forma Numaraları düzenlenecek ;)
RoBiNHo_I0 saol kardeşim hala fifa 07 oynayan binlerce insan war yamayı gsl buldum indiriorum ayrıca 2.güncellemeyide bekliorum;)
SITEMKAR Kardeş bunun V2'sini şimdi çıkarır mısın? Eğer çıkarırsan çok güzel olacak bir sürü transferler yapıldı..Cevabını bekliyorum...
BuDu_17 Kariyerde 15 Sezonu -Konyaspor -Fenerbahçe -Galatasaray -Red Bull Salzburg -Lille -Werder Bremen -Newcastle -Mallorca -Celtic -Milan takımlarıyla bitirdim.Oyundan atma problemi yaşamadım ama sende niçin atıyor bilmiyorum. İkinci versiyonu çıkarmayı düşünmüyorum çünkü şu sıralar pc'yi çok açamıyorum bu sene ÖSS Var ;)