arkadaslar ben logo,arka plan,oyuncu yüzleri ekliyemiyorum !dosyaları atacağınız yerler diye biseyi buldum indirdim.hepsi var.gs facepack diye birseyde indirdim. Belgelerim\Sports Interactive\Football Manager 2008\graphics\pictures\players a geldim...ama gs facepack dosyasının içinde tur dosyası onun içinde normal dosyası onunda içinde galatasaray diye dosya var resimler bulunuyo.ben tur dosyasınımı atıcam direk yoksa tek icinden g.saray dosyasınımı.bunlar hakkında bilgi istiyorum...denedim yapamadım.birde oyunun ortasındaydı attığımda.sonradan eklenince oynanılmıs oyunda gözükürmü ? belkide ondan olmadı