adezottis Orjinal Mesajı Yazan: Cemil KAYA kısmet bu kadarmış arkadaşlar bende çok uzuldum ınanın ama yapacak bırsey yok takip eden ve yorum yapan herkese çok teşekkürler konu kilitlenmesi için mod arkadaşlara özel mesaj atacağım ömer senınle karıyer yapmak çok zevklıydı umarım sende benım kadar guzel bır karıyer yaşamışsındır ama ben bunun boyle bıtmesıne üzüldüm oyunu ve sistemi kurayım tekrar başlayalım diyorum sende istersen tabi Cemil o nasıl söz bende seninle yaptığım kariyerden çok zevk aldım gerçekten seninle her zaman kariyere varım. en kısa zamanda başlayalım hatta şimdi soralım takip edenlere ligi ve takımlarımızı onlar seçsinler nasıl olur?
el kun Cemil abi ve Ömer abi,kariyer açarsanız biraz bekleyin derim;)Niye diye sorarsanız;yakında çıkacak olan "Kendin Pişi,Kendin Ye v1" adlı update ile beraber bir ortak kariyer açarız.Ne dersiniz?
Cemil KAYA **evet ömer kabul edıyorum abi ligi ve takımları takip edenler seçsin sonra başlayalım hatta ligi biz belirleyelim TSL olsun ama yakımları onlar seçsin GS - BJK - FB seçim dışı sayılacak şekilde**
adezottis *tamam abi bana da uyar. arkadaşlar bizlere takım belirlemenizi istiyoruz.lütfen herkes fikirlerini bizimle paylaşsın biz de en çok oy alan takımları seçelim*
_Mokoena_ Üzüldüm böyle güzel bi kariyerin böyle bir talihsizlikle bitmesine :( İlk öneri benden gelsin yeni kariyer için o zaman... **Büyükşehir Belediyespor vs. Sivasspor**
adezottis *şöyle diyorum cemil istanbullu o istanbul büyükşehir belediye olabilir ben de ankaralı olduğum için ankaragücü-gençler-oftaş-ankaraspordan biri olabilir ne dersiniz. yaşadığımız şehirlerin takımlarını alalım???*