

Selahattin Kınalı'yı durduramadık...

Kendi evimizde başabaş oynadık ama daha az pozisyona girmesine rağmen Kocaelispor gol atmayı bilerek kendi sahamızda boynumuzu büktü.

Zayıf rakibimizi deplasmanda tek golle geçebildik.

Yine tek golle güldük,ama 1-0 olsun bizim olsun:D
Diğer maçları koyamadım arkadaşlar kusura bakmayın gece çok uykum vardı ve sabah işe gelmek için 6da kalkıyorum. Cemilin dediği gibi zaten garantilemiş gibiyiz şampiyonluğu. Ama seneye daha çok çalışmamız lazım;)