
ligde sıra rize deplasmanında ve yıne farklı bır skorla kazandık bu sene kımse önumuzde duramıyor

sezonun kötü performans gösteren takımı sivası evımızde 2-0 la rahat gectık

deplasmanlarda daha ıyı bır oyun oynuyoruz galıba çok farklı skorlar alıyoruz

İBB karsısında kendı sahamızdada farklı kazandık artık önümüze gelenı azıyoruz takım tam bır bütün oldu lgin en çok atan en az yıeyn takımı olduk

fenerbahçe deplasmanında 1-1 lık skor aldık ama olsun bu maçta bızım için ıyıdır

bu seferde eskişehiri kendı sahamızda 3-0 la gecıyoruz

ve ligde puan durumu


uefa da ilk maçımızı kendi sahamızda dnipro ile oynadık zayıf bıur takımdı ve başarılı bır oyunla kazandık

2. maçımızı deplasmanda bremenle yapıyorduk kaybetme ihtimalimiz çok yuksek olmasına ragmen çok cesur bır maç yaptık ve skor bızım lehımıze oldu

ve gurubun 3. macına sıra geldı ve kendı sahamızda CSKA sofia yı çok buyuk farkla yendık guruptan çıktık

ve işte puan durumu son maçımızı oynamadan guruptan çıktık
