_wolff_ Sağol elimden geldiğimce yapacağım;)Yalnız bu pazar maalesef 1 aylığına tatile gideceğim o zamana kadar yapabildiklerimi yaparım;)Bu Romanın yeni forması mı bana eski gibi geldi de