deraser Merhaba bi sorum olacaktı Kendim oluşturduğum bi taktiği mesela 3-3-4 ü online oynarken kullanamıyormuyuz online oynarken görünmüyor stadart takdikler görünüyor yanlış bi işlemmi yapıyorum acaba
WippenmerT eger hamchiden oynuyosan yapcak bişey yok ama orjinal online ise resmi yaması var o sayede konuluo die biliorum
Inanc58 online da hata çıkmaması için her iki pc deki fifa ayarları defaulta gelir. bu yüzden sadece orjinal ayarlarla oynayabilirsin.
can0303 evet ya yamanın adı ne bilen söylesin lütfen bu arada yeni bir yama için operasyan başlatıyorum katılmak isteyenler bana özel mesaj atsın ve özelmesajda msn adresini yazsın