Arkadaşlar Ben Oyuna Gireceğim Ama Ekranıma Siyah Birşey Geliyor Ve Oyun Açılmıyor.Belki Bi Keredir Diye Silip Oyunu Tekrar Yükledim Ama Olmadı Buna Rahmen Oyunu 5 6 Kere Silip Yükledim Olmadı Ekran Kartım 512 Yinede Ekran Siyah Oluyor Anlamadım:S Yardım Lütfen