taklamakan53 arkadaslar ben fm 2008de antalyasporum ve cok zevkli bir kariyer yapıyorum ama şöyle bi sorunum ortaya cıktı. benim pc ye format atmam gerekiyo cunku programlar ldukca fazla ve oyun giddikce yavaslıyo.format atcam ama kayıtlı oyunumu nasıl kopyalıcam yani kayıtlı oyunu cd ye falan atcam format attıkdan snra tekrar kayıtlı oyunu dosyasına atıp oyunu actıgımda gorebilecem bu mumkunmu acaba yardım ederseniz sevinirim
FiFaMania14 Orjinal Mesajı Yazan: taklamakan53 arkadaslar ben fm 2008de antalyasporum ve cok zevkli bir kariyer yapıyorum ama şöyle bi sorunum ortaya cıktı. benim pc ye format atmam gerekiyo cunku programlar ldukca fazla ve oyun giddikce yavaslıyo.format atcam ama kayıtlı oyunumu nasıl kopyalıcam yani kayıtlı oyunu cd ye falan atcam format attıkdan snra tekrar kayıtlı oyunu dosyasına atıp oyunu actıgımda gorebilecem bu mumkunmu acaba yardım ederseniz sevinirim evt o dediğin gibi olur.. Ancak şuan oynadığınla diğer yükliceğin oyunun sürümü aynı olmalı...
Cr9 **C:\Documents and Setting/Kullanıcı Adın\Belgelerim\Sports Interactive\Football Manager 2008\games** Buradaki dosyalar seni kayıtlı oyunun dur.
taklamakan53 Orjinal Mesajı Yazan: _ILKER_ C:\Documents and Setting/Kullanıcı Adın\Belgelerim\Sports Interactive\Football Manager 2008\games Buradaki dosyalar seni kayıtlı oyunun dur. burdaki dosyayı alıp yeni yükleyince yine buraya atıcam ve kayıtlı oyunuma aynen devam etcem olemi bişey olmaz dimi oyunumu kaybetmek istemiyorum basıma bole cok geldi boyle olunca oyundan soguyorum :(
FiFaMania14 birşey olmaz oyununa ancak şuan mesela 8.0 versiyonda oynuyosan format attıktan sonra 8.2 kurup onunla kayıtlı oyununu oynayamassın.... Ama merak etme bişey olmas ben çok yaptım...
Rick Wright Orjinal Mesajı Yazan: FiFaMania14 birşey olmaz oyununa ancak şuan mesela 8.0 versiyonda oynuyosan format attıktan sonra 8.2 kurup onunla kayıtlı oyununu oynayamassın.... Ama merak etme bişey olmas ben çok yaptım... 8.0.2 versiyonunu yüklesen bile kayıtlı oyuna etki etmiyor diye biliyorum
FiFaMania14 yani bende tam bilmiyom mantık açısından söyledim database ler uymaz birinde olan oyuncu diğerinde olmas... Ama etki etmiyo olabilr..