Arkadaslar merhaba
Ben Fifa 08 de internetten BE A PRO bölümünde cok rahat oynuyordum. Hic bir sorun olmuyordu. 10 kisilik oyunlara katilabiliyordum. Bir gün gene oynamak istedigimde hic bir degisiklik yapmadigim halde oyunlara giremez oldum. Yani aciliyor iki takim cikiyor birde ben. Aradan bi kac saniye gectikten sonra A TEAM LEFT diyip oyundan atiyor. Bazen diger kullanicilari görüyorum onlarda hemen kayboluyor. Search bölümünde gene oyunlari görüyorum join dedigimde gene ayni seyler oluyor.
Normal teke tek online maclari hala oynuyorum. Ama BE A PRO oynamak cok eglenceli ve farkli
Lütfen bilen varsa yardimmmm..