federal26 Arkadaşlar Ben Sitenden FM 2008 Skinlerinden Birini İndirdim ve Oyuna Ayarladım Sonra Oyunda O Skin Kayıtlıyken Skini Yanlışlıkla Sildim Şimdi Oyun Açılmıyor Orjinal Skine Nasıl Dönecem Yardımcı Olur Musunuz ?