Arkadaşlar Galatasaray ve Fenerbahçe Sürekli zarar ediyodu ve biz bununla ilgili bir dosya indirerek stad kapasitelerini arttırmıştık ama galatasaray yeni stadına geçti oyunda ve normal olarak mantıklı bi şekilde kar ediyo ama fb hala 199.000 kişilik stadda oynuyo ve anormal kar ediyo bunun bi çözümü yok mu acaba?