arkadaşım tezahürat yaması yapmak çok kolay önce tezahüratı "waw" şekline getir tezahüratları boş bir klasöre at ardından dzk studio yu aç yukardaki bölümden "Tools" u seç ve "multi AdxWaw" a tıkla ordan üstteki yere yeni açtığın klasörü göster alttaki yere de aynı klasörü göster ve start de şimdi dosyalar "adx" oldu
son bölümde "afs explorer" la cs.img yi aç(c veya d/program files/pes2008/img içinde) sonra hangi takıma eklemek istiyosan onun tezahüratını bul sonra import et eğer afs de importu bilmiosan TIKLA