deadly_tempest arkadaslar aradım aradım bulamadım bulabilirseniz trabzon avni aker stadını koyabilirmisinizz...
ultrAslan BH 3 büyüklerin stadı , 19 mayıs ,4 eylül ve rize stadı yapıldı trabzon ise bayaa bir ilerlemişti ama bıraktılar sonra ben görmüşüm az kalmıştı
cod2 Perco1907 cıkartıyor avnı aker Kale arkarı Kalmıs 3d koltuklu cok sahane bısey gormusdum msn neden
cod2 Orjinal Mesajı Yazan: deadly_tempest iyi inş. güzel olur Perconun Stadları sahane emınımkı Bunuda super yapcakkı resımlerını gordum harıkaydı teller pankartlar felan