arkadaşlar fifa 09 ribery-benzema-rooney resimleri
evet gerçekten yüzleri çok gerçekçi olmuş en çok rooney'inkini beğendim ama
bu playstation 3 ün grafikleridir... pcde böyle olmaz...
ribery'ninki çok güzel olmuş yani baya benzemiş
Ribery ile Rooney'i çok iyi yapmışlar :)
rooney aşırı hırçın olmuş canavar gibi:D hepside çok gerçekçi...
süper olmuş.
Rooney Saçlar çok iyi Ribery'nin sakallar:)
Ya Nasılindiriyoruz download olan siteye tıklıyorum olmuyor
resmi download etmek istiyorsan resme sağ tıkla farklı kaydet de
Copyright ©2001 SoccerCenter.Net - E-mail: info@soccercenter.net
Özel Teşekkür: