volkan_fb Orjinal Mesajı Yazan: Yigit0809 tr kaleci çok kötü ya iğrenç bile diyebiliriz yiğit insanlarınkine laf ediceğine kendi formalarını düzelt emre formaların iyileşiyor devam et
SuReSuZ 1- Her Formandan Sonra Yorum Bekleme İsteyen Yorumunu Yazar İsteyen Yazmaz.... 2- Formanın Yorumuna Gelince :D:D:D Gayet Güzel Ama Şorttaki Çizimde Ufak Hatalar Var Ayrıca Şorttaki Takım Logosu + Puma Logosu Ortaya Yakın Yerde Olması Gerekir ;)
SirEren açık konuşmak gerekirse formalar güzel değil alıp kullanmam yanı bunları ama başlandıç olarak iyisin kendi geliştirebilirsin herkes bu noktadan başlıyo kimse anasının akrnında öğrenmedi bu işi ama devam eninde sonuna olur