celal7 Arkadaşlar menajer mod artık sıkıcı olmaya başladı transferler basit en ünlü oyuncu en kötü takıma gidiyor maçlar kolay kazanılıyor yenilik olarak ne önerirsiniz???
Thegokhan Orjinal Mesajı Yazan: mcs oynama..sıkıcı oluyo gerçekten fm yada cm oyna bence... FM Ve CM'de çok sıkıcı ,full türkçe olsa oynaması MnyAK Olur Ama 100 de 100 oynarızxzzzzzzzz