seyhtayyar BEN TÜRKÇE YAMAYI YÜKLEDİM AMA OYUN SIK SIK HATA VERMEYE BAŞLADI YAMAYI NASIL KALDIRCAM LÜTFEN YARDIMCI OLUN:confused:
fikret1200 eğer yedekte bi rv_e.img varsa orjinaliyle değiştireceksin türkçe yama rv_eye kurulu çünkü
fikret1200 bunu bi denesene hala hata verecekmi bu benim kendi oyunumdaki dosya hiç hata vermiyo rv_e.img
_GangboY_ Orjinal Mesajı Yazan: seyhtayyar işte bende o dosya yok nerden bulabilirim al sana pes 2008 türkçe menü:http://soccercenter.net/dosyalar/dosya/1553/Araclar-PES-2008-Turkce-Menu/URL