her ne kadar ligde birşeyler yapamasak da oyunlarda beşiktaşımızı çok güzel yapıyorlar beşiktaşlı arkadaşlar yabancı takımları değil beşiktaşı yönetin çok büyük başarılar kazanabilirsiniz.beşiktaşın tek kötü yanı transfer bütçesi o da başarılar kazandıkça artıyor.hepinize şimdiden başarılar.