zor birsey
saol eline saglık
**teşekkürler eline sağlık**
sagol
bjk 1 - fb 0
o mac 2-1 bitiyordu galiba konu biras eski:D
simdi iki oldum pes 6 tıda
yeni nesildeyiz
Konuyu niye pörtletiyorsun ki?
Copyright ©2001 SoccerCenter.Net - E-mail: info@soccercenter.net
Özel Teşekkür: