Flood yapmak site kurallarına aykırı,ilk mesajına ekleyebilirdin bu söylediklerini,bunu ise sağ alttaki "Düzenle" butonu ile halledebilirdin,face için yorum yapmak çok güç,belki indirip kullanabilirdim lâkin bırak fotoğraf koymayı stili bile söylememişsin:)..