Katılıyorum, bence de Zico gitmemeliydi.Tabi anlaşamamışlar, durum nedir bilemeyiz gerçi.
Başarıların devamı için istikrar gerekiyor.Zico gitmeseydi iyi olurdu.Fenerbahçe üzerindeki olumlu katkıları tartışılmaz.
Başka avrupa takımlarına baktığımızda yıllarca takımını çalıştıran teknik direktörler var hatta o takımla özdeşleşen.İlk zamanlarında son derece başarısız, zamanla takımı ile büyük başarılara imza atıyorlar.Keşke bizim ülkemizde de bunlar olsa...
Kezman'ın kalmasına sevindim.Takıma çok katkısı olmuştur, daha da verimli olacağına inanıyorum.