volkan türkiye uro2008 sarı kaleci forması
forma eh işte(sanki bayrakda sorun varmış gibi geldi)
ayrıca flood yapma
alakası yok çok kötü olmuş
biraz benzemiş
eh işte idare eder ama çizgi çok berbat olmuş birazdaha çalışmalısın ginede emeğe saygı
üzgünüm ama çok kötü olmuş özelliklede o siyah çizgi
Evet Bu Çok Kötü Olmuş...
Ama İşin Ucunda Emek Var!!!
Emeğine Sağlık ;)
Copyright ©2001 SoccerCenter.Net - E-mail: info@soccercenter.net
Özel Teşekkür: