oleeey Fifa 2007 de sadece 680*840*32 çözünürlük var başka yok seçemiyorum bunun nedeni nedir?? lütfen yardım edin Sistem: 512 mb ram 64 mb e.k 21'' monitör ... ?????
Galata_Kadir ekran kartıyla alakası yoq oyun gercek sürüm değil yani oyunu daha az cd ye sıkıştırmak için kırpıyorlar eminim spikeri de yoqtur çünkü aynısından bendede war 2 cd oyun.. ama çözünürlük yaması bulursanız banada faydanız olur
selimhankol kardeş senin bilgisayara format gerekiyo ya da yüklediğin oyunda hata var ama bence senin ekran kartından