arkadaslar ben fm yi yukledim, fakat oyun cok yavas mac yaparken hep takiliyo..
ben oyunu cok eski bi leptopta oynuyorum..acaba yavas olmasinin sebebi ne olabilir..format atsam duzelir mi?veya butun dosyalari silsem alan bosalsa?
birde oyun icin de menecer degistirme nasil oluyor ya bi cveplarsaniz??
mesela ben fenerbahceyi alacam ama takima ronaldoyu almam lazim,ronaldoda fb ye gelmeyecek..ben simdi m.unitede menecer olup ronaldoyu serbest birakip hemen fbye donebilirmiyim?ve ronaldoyu hemen alabilirmiyim..
simdiden sagolun