arkadaslar ben henuz fm2008 e baslamadim,bu hafta baslayacagim ve genclerbirligini alacagim
oftassporda genclerbirliginin pivot takimi..peki ben oftasi yonetebilecekmiyim?
veya istemedigim oyuncumu oraya yollayabilecekmiyim?
bide oradan ucretsiz futbolcu alabilecekmiyim?
almak onemli degilde..benim oraya futbolcu vermem lazim mumkun mu acaba?