ben fenerle bi iki transfer sonucu ilk yılda şam.ligini aldım nasıl mı? oku ve gör!!!
1.Hazırlık maçlarıda dahil kalede banko 90 dk bi sezon boyunca volkanı oynattım
2.İyi bir doktor transfer ettim(Gianni Nanni) ve Ajaxlı LEONARDO'yu aldım.Oyuna ilk girdiğinde 2 ay sakat ama iyi bir doktorla 1 aydan kısa sürede ilk 11 oynadı ;)
3.Eduyu 7M dolara sattım.
4.Kezmanı 9.25M dolara sattım
5.Toto Tamuzu forvete aldım.
6.Bahia'da oynayan EDUARDO'yu aldım...
Tüm bunların sonucunda ortaya şu taktiği çıkarttım...
______________________Volkan______________________
______________________Lugano______________________
____________Yasin_______________Can_______________
gökhan Gönül(geri ok)____________Wederson(geri ok)
___________________Eduardo(geri ok)_______________
Kazım Kazım__________Alex_________Leonaldo________
_____________________Toto Tamuz___________________
Lugano libero
can ve yasin defansın ortası
g.gönül ve wederson(r.carlos yedek) defans arka kanat
eduardo defansif orta saha
kazım,alex ve leonardo of. ot. saha
tamuz santrafor inşllh yardımcı olmuşumdur kolay gelsin...dene pişman olmassın;):)
-ozghuch-