smog Merhaba soccercenter.net üyeleri, Fıfa 2008 menager modda oyuncuları takas edebiliyor muyuz?Eğer edemiyorsak bunun için bana yama yapabilecek bir pro yamacı veya oyuncu var mı?Cevaplarınızı bekliyorum... Saygılarımla, Uğur (Soyadı lazım olmayan)
can0303 Evet oyunda takas yok ama yamayla olmaz hem olursa güzel olmaz mı mesela chelsea yız man utd yle takas gibi