haer [url= arkadaslar face çalısması yapıyorum ama oedit programında acemıyım vista kullanıyorum bir siteden oeditvista fix programı ındırdım programı vıstada çalıstırıyorum ama kullanamıyorum yardımcı olacak varmı bu gözler neden kaybolur?
trapdoor SE texture export edilirken alpha layerların kaybolmasından oluyor, textureda bir tere göz yapıştır, modelden gözü seç, texture ayarlarına gel oradan gözün üzerine çek...