n_g_luca SEZON 2007/2009 2 TÜRKİYE SÜPER KUPASI 1 TÜRKİYE KUPASI 1 TÜRKİYE SÜPER LİG KUPASI 1 UEFA KUPASI 1 SÜPER KUPA KISACASI KATILIPTA KUPA ALAMADIĞIM TURNUVA YOK :D BU SEZON GRUBU ARSENALİN ÖNÜNDE 1. BİTİRDİM. GÖZÜM ŞAMPİYONLAR LİGİ KUPASINDA ;)
WolborQ çok saçma bir konu açmışın kardeş...hangi takım olduğun belli değil ss yok..ayrıca burası kariyer anlatım yeri kariyer başarı mekanı değil..