saçma kesinlikle modifierle rakip oyuncuların moralini bozmuştur olmadı özelliklerini düşürmüştür , gollere göre konuşursak chelsea45 0bayern e de bi bak istersen ayrıca ewinde yenildiin takıma deplasmanda 22gol atmışsın ki mesela deivid 3sezonda 22gol atamamıştır ben bayernle en iyi zamanlarımda werderi deplasmanda 5-1 ewimde 3-0 yendim bu kadroyla çok zor