__SADIK__ESES__ Arkadaşlar ben pes 2008 oynuyorum ve süperimdir.NCAK HER OYNADIKTAN SONRA SİSTEM AYARLARINA GİRİP KAYDET DEMEM GEREKİYOR YOKSA BÜTÜN TRACK RECORD LAR SİLİNİYOR LÜTFEN Bİ YARDIM