fifa 07 de kaleciyle karşı karşıya kaldığımda üzerinden hafifçe aşırtıp gol atabiliyordum. fifa 08 olmuyor.nasıl yaparım. pc bana karşı bazen yapabiliyor, ben yapamıyom.
bendeki fifa 08 türkçe münülü, ayarlarda mesela oyun derecesi hem kaleci hem oyuncular için ayrı ayrı şeklinde var. gerçekçi oynanış ser. yama yapınca bahsettiğim amart.prof.dünyklasının yanına gerç.oyn.seris eklenmesi gerekmiyormu. ben yama yaptım ama öyle bir seçeneği göstermiyor.
son olarak (buna cevap alamadım.) hamachiden bağlanıp oynucağım zaman tam maç başlarken bağlantı kopuyor. bu konudada yardım bekliyom. euro08 aldım onda sorun yok. ama fifa08 de de oynamak istiyorum. teşekkürler.