Oyunu gayet güzel oynuyordum. Bi kaç hafta sonra girdim oyun normal başlıyo. Kayıtlı oyunlar bölümünden kayıtlı oyunuma tıklıyorum. Yandaki bölüm dolmaya başlıyo sonra birden ekran kararıyor ve manager.exe hatası çıkıyor. Hiç böyle hata filan vermiyodu ama artık giremiyorum oyuna hep bu hatayı veriyo. LÜTFEN YARDIM