bekir007 Arkadaşlar Fifa-07-08-Edition da menejer modda oynamak için yeni takım yaptım fakat onla oyuna girmiyor girerkende atıyor çözümü varmı?
dj_patricko option file yi indir o büyük oranla manager modda oyundan atmayı önlüyor option file yi dosyalarda bulursun