Ya beyler sizde kesin bi kontaklık var ha.Ben oyunları süper çalıştırsın die bilgisayr mühendisinin
allahına sordum bu olayı.ona önce istediğim ekran kartını söledim hayalimde geforce 8500ultra crossxfire 512 lik vardı.bana kesinlikle bidaki sene değiştirmek zorunda kalırsın dedi fakat ben bunda herşeyi çalıştırırım dedim aldım nitekim patladık.çünkü içindeki yonga sayısı 8 miş.bu sene değiştirdim 9900CrossXfire GTX aldım.aynı zamanda kardeşimede asusun lptoptan aldık.onda atı 2400 123lik.allah inandırsın.Ben company of heroesı ve frontlines fuel of warı8500de ultrada oynarken o bırakın oynamayı fuel of warı çalıştırmadı bile siz neden bahsediyosunuz.ki ben o güzelim ekran kartını değiştirdim assasin gibi oyunların multisini oynamak için.bu bahsettiğiniz ekran kartları oyunla alakası yok bunların.bu ekran kartlarıyla supreme comanderin son packlisini oynayında öpün başınıza koyun....