**okulu kır durmadan dersleri hiç dinleme sınıfta kalırsın hele bela bişeysen garanti veririm ama iyi bir haberimde var ben okulda iyi bir öğrenciydim iyi öğrencilere seçme bir sınıf yaptılar o sınıftaydım (tabi sonra biraz tökezledik:) )sınıfımıza 7. sınıfta düzelmesi için bir öğrenci geldi belamı bela anlıycağın kavgaya karışır hatta bıçaklandığı dahi olmuştu düzelmesi için bize geldi resim beden müzik onlar dahi birdi ama sınıfta kalmadı merak etme o kalmadıysa sen hiç kalmassın (tabi çocuk zengin züpesiydi orası ayrı:D ) **