Thegokhan Yeni Ekran Görüntüleri Yayınlandı Yine Süper Grafikler Kusursuz ..........:) Fake Olmadığı Belli --İnşallah PC içinde Böyle Olur_ Resimler Alman PS3 Sitesinden Alıntıdır... FIFA 09
DECISION ya kardesim her yerde yaziyorum burdada yazacagim pcde nextgen yok pcde nextgen yok kaynak arayip vermekten biktim inaniyorsan inan inanmiyorsan sen bilirsin umudunu kaybetme ve oyun cikinca hayalkirikligina ugra ea heryil ayniseyi cikariyor ve herkeste kapis kapis aliyor neden nextgen yapma zahmetinde bulunsunlarki hem cogu bilgisayarda kaldiramaz zarar ihtimalide var ea acikladi artik sen bilirsin inanirsan arastir bulursun buda yardimim olsun fifa09.de
erdembjk İlk 3 resim benim verdiğim pc görüntüleridir.Diğerleri ps3 ve xbox360 versiyonuna aittir.Gereksiz yere tartışmaya gerek yok.Oyun çıkınca herkes görmüş olacak zaten sonucu.
erdembjk Orjinal Mesajı Yazan: mrt2323 bari oynanışı ps3 gibi yapsalar görüntüler current gen olsa daha ii olur gibi hem satarda Artık ne current-gen i kardeş bıktık.