hatırladım kadarıyla sound masteri acıp file'a tıkıoyurz ordan chants bölümünü tıklıyoruz. sonra karşımıza 1000lerce ses dosyası gelecek onların hepsi ingilizce spikerin konuşmalarıdır. o sesleri teker teker mikrofonla kendi sesinizi kaydedip değiştireceksiniz ::DD:D:D: