haberiniz var mı fifa 2009 ne zaman çıkacak?
eylülün sonlarına doğru çıkar herhalde
en az 3 ay beklerizde kesin değil daha
Eylül 08 Ayında Muhtemelen Çıkmazsa Kasım Ayında Çıkar...Sadece Tahmin:)
öncelikle transfer sezonu kapanmalı:)
ewet eylül yada kasım aresında çıkar gibi gelio bana :D
öncelikle transfer sezonu kapanmalı
katılıyorum
Copyright ©2001 SoccerCenter.Net - E-mail: info@soccercenter.net
Özel Teşekkür: