s.a arkadaşlar foruma daha yeni üye oldum beni sıkıntım fifa manager 2008 aldım arkadaşımdan oyunu yükledim oyun açılmıyor sebebe ne olabilir yardımınız için şimdiden tşk.
notlar: 1)pc güçlü makine512 ekran kartı 1 gb ram var.
2)cd orjinal degil
3)cd içinde cracak dosyasıda yok (craksizmi çalışıyor)bilmiyorum
4)oyun masa üstünde simge halinde yüklendi fakat oyunu tıklıyorum hiçbir hareket vermiyor
5)hiç bir hata mesajıda yok