büyük küçük takım ayrımı yok bu işte..
ben Arsenal'le ile 3. sezonumun başındayım.. 2. sezonun sonunda Lig, FA Cup ve Şampiyonlar Ligi'ni aldım.. Ağustos ayının başlarında, Carlos Vela'yı Meksikalı diye satmak istedim, adam benden çok Milli Takımda maç oynuyor:) bonservisi 24 milyon euroydu 20 yaşında süper adam, PA'sı 180 olsa da taliplisi çok çok fazla, world-class da olabiliyor ileride... Neyse adamı 50 milyon eurodan önerdim, Sevilla 33 verdi reddettim... bu defa 40'tan teklif ettim, Sevilla direkt 30 verdi bu defa, ben reddetmeye girecektim ki BAŞKAN TEKLİFİ KABUL ETMİŞ..
Koskoca Arsenal, para kum gibi, 24 milyon euro bonservisli 20 lik cillop gibi adama 30 MILYONU kabul etti adam... Ben 30 milyonu , 2 yıl önce 1 milyona aldığım 3 adamı 2 yıl sonra satarak kazanıyorum... bu kadar düşük paraya gitti VELA... Oyuncuya Sevilla ile görüşürken teklif sunamadım çünkü onu sattıgım için mutsuzdu zaten... can sıkıcı bir olay..