Arkadaslar sistemim core 2 duo 2,4 ghz işlemci, 4gb ram, 512 mb 8600m gs ekran kartı, 17" 1680*1050 çözünürlüklü ekrana sahip hp pavilion 9700t model dizüstü bilgisayar ve 64bitlik vista kullanıyorum ve sitede verilen x64 ve çözünürlük yamalarını kurdum ancak pes 2008 için settings i tıkladıgımda istenilen donanıma sahip degilsiniz anlamına gelen ingilizce yazılar görüyorum bu sistemle crysis oynayabilirken pes 2008 de böyle bi hata ilgince geldi yardımcı olabilirseniz sevinirim görüsmek üzere...