ekomba en buyuk cımbom arkadaşlar 5 ocak stadı harıka bır stad yaptım adsliler ve adanasporlular indirsin http://rapidshare.com/files/77288721/FIFA08-adana--5--ocak.zip
TheXeroX Orjinal Mesajı Yazan: burc ugur Beyler Emeğe Saygı Takım Tartısması Yapmayalım... ekombaKeşke Bide Ss Koysaydın ikisinede katılıyorum en büyük cimbom:d
ekomba valla kardes yenı yaptım ss koyamadım ama en yakın zamanda koyarım bu arada berekkonı mısın nesın isminde meymelet yok bi de ezikfb yı tutuyor
BERoKoNy Orjinal Mesajı Yazan: ekomba valla kardes yenı yaptım ss koyamadım ama en yakın zamanda koyarım bu arada berekkonı mısın nesın isminde meymelet yok bi de ezikfb yı tutuyor adios amigos :D