Selam arkadaşlar,
Sizlere bahsetmiş olduğumuz SCN - FIFA 08-09 to Life Patch'de sorun yaşandı. Çeşitli hatalardan dolayı bu yamayı çıkıramayacağım için, sizlerden şimdiden özür diliyorum.
Neden derseniz ;
Yamayı tamamen bitirmişdim fakat bir gün eve döndüğümde yamaya ait hiç birşey bulamadım. Açıklayayım ;
Yamayla ilgili ne kadar dosya vb. şey varsa toplamıştım. Hepsini bir .big dosyası yapıp bitirmişdim. Oyun müziklerini değiştirmiştim.
Oyunda ; pankart, reklam panosu, pop-up, tema, arkaplan, taraftar sesleri, %80 türkçe spiker, toplar, formalar, mini-kits, face & menu-faces, stadyumlar(euro ve UCL 07-08'de bazılar da vardı), yeni açılış videosu yapmışdım, çimler, türk hakemler, türkçe yama, vs. tüm şeyleri yapmışdım. PC Çok yavaşlamışdı. Ben evde yokken kuzenim PC yavaş diye FORMAT atmış ve herşey silinmiş.
Yemin ediyorum sinirimden ağladım. Tam 500 MB'lık bu güzel yama resmen uçtu gitti. Yani arkadaşlar anliyacağınız bu yamayı çıkaramayacağım.
Bu hata yüzünden FIFA'yı bile sildim. Artık oynamiyacam.
Arkadaşlar, sizlerden çok özür diliyorum. Keşke Kurulum dosyasını hazırlayıp upload etseydim.
Bu olaydan sonra PC'de iyice bozuldu. Anakartı değiştirmek zorunda kaldım.
Diyecek başka bir söz bulamıyorum. İnşallah yeniden yapabilirim.:o :o