Klasik takımlar ve diğer seyleri nasıl acacagım?
dünya kupasını kazandığında açlıyo
oyuncular nasıl acılıyo
ben dünya kupasını kazanmıştım açılmadı.
Copyright ©2001 SoccerCenter.Net - E-mail: info@soccercenter.net
Özel Teşekkür: