Orjinal Mesajı Yazan: 95_kaan_45
xbox 360 fifa 08 görüntüsü ile milleti kandırıp nereye varacağını düşünüyorsun
Hayır.Milleti kandırma filan yok arkadaşlar.Zaten frank ribery nin olduğu resimde panoya dikkat ederseniz fifa 09 yazıyor.Böyle yalan yanlış birşey olsa konuyu açma ve resimleri gösterme gereği bile duymazdım.Kaynak sağlamdır.İnanmayanlar olursa buyursun http://www.fifa09.de pc blog kısmından ayrıntıya ulaşabilirler.Yani son kez olarak söylüyorum görüntüler özellikle bu 3 resim fifa 09 pc içindir.Ben de alıntı yaptım.Ne photoshop ne de fake değildir.Ne ise onu yayınladım.Şimdilik zaten pc için bu 3 ss den başka bir şey yok.Daha sonra da verdiğim adresten de takip edebilirsiniz.Zaten insanları kandırma gibi bir amacım olmadığını o siteye girerek görebilirsiniz.Ben sadece fifa severler merekını gidersin diye bunları yayınlamış oldum rahat olun.Ne haber ne resimler uydurma değildir.Şimdilik benden bu kadar.